Пошук

Контакт

КУ "Зміївський ЦПРПП"

м. Зміїв, вул. Адміністративна, 12-А

3-36-62

zmcentrprpp@i.ukr.net

Краєзнавство в шкільній бібліотеці: нові традиції та цінності

03.11.2021 16:37

З 1 по 31 жовтня 2021 року в закладах загальної середньої освіти Зміївської міської ради  відбулися заходи в рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек   під гаслом «Краєзнавство в шкільній бібліотеці: нові традиції та цінності».

Головна мета  Всеукраїнського місячника - сприяння поглибленню пізнавального інтересу учнів до рідного краю як складової України, виховання у них поваги і шанобливого ставлення до історико-культурної спадщини, пробудженню почуття національної свідомості, любові та поваги до своєї Батьківщини.

Шкільними бібліотекарями разом з вчителями були організовані і проведені  круглі столи «Мій край – моя історія жива» ;    бесіди «Історія роду – історія нашого народу» ; краєзнавчі екологічні години «Я бережу твою природу, бо в мене, земле, ти одна» ;  фотоконкурси «Чудовий край чудової краси!» ;  краєзнавчі подорожі «Заповідні місця мого краю»;   вернісажі «Народні промисли краю» .  Також були підготовані  відеоролики, віртуальні виставки літератури та презентації «Відкрий для себе рідний край».

З інформацією   про проведені заходи в рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек  можна ознайомитися на   сайті відділу освіти Зміївської міської ради та на сайтах закладів загальної середньої освіти  у розділах «Бібліотека»